Luonnosta Sinulle -lehden
uusi numero 1/2022 on ilmestynyt!

Teemana sienet

Millaista ravintoa sieni on ja miten sitä voi säilöä? Miten sienistä tehdään taidetta? Entä tiesitkö, että sienistä etsitään ratkaisuja muun muassa viruspandemioihin?

ls-kansi-2022_600px.png

LUONNOSTA SINULLE LEHTI 2/2021 (PDF)
Lehti yksittäisinä sivuina tulostamista varten (pdf) 

(linkit avautuvat uuteen ikkunaan)

Lehtiarkisto

Luonnosta_Sinulle1_2021_kansi.jpg

LUONNOSTA SINULLE 1/2021
(PDF) 

Luonnosta_Sinulle1_2020kansi.jpg

LUONNOSTA SINULLE 1/2020 (PDF)

1/2021

Lehdessä tarkastellaan mm. kasvien elintarvikekäyttöön liittyviä vaatimuksia, ravintosisältöjä, keruun verotusta, jokamiehenoikeuksia, kasvien mahdollisuuksia kosmetiikassa sekä villiyrttien viljelyä.

 

 

 

 

 

1/2020

Lehti esittelee marjoja ja marjastusta
monipuolisesti eri näkökulmista.

ls_lehti1_2019-1.jpg

NETTILEHTI 1/2019 (PDF)

1/2019

  • Luontomatkailukilpailun voittajat
  • Verkkopalveluista ratkaisuja
  • Luonnontuotealan toimialapäällikkö esittäytyy
  • Uusi sienten havainnointikulttuuri syntynyt
  • Marjahavainnot.fi + Metsään.fi
  • Luonnontuotealan konkari Simo Moisio
  • Luonto sinulle kuiskailee
  • Kuusenkerkkäkeräin vei voiton ideakilpailussa
  • Taide tuli gallerioista metsään
  • Puolukan ja karpalon makuista energiaa koko maailmalle
  • Marjastuksen MM-kisat 14.9.2019
  • Marjakaverikampanja käynnistyy

ls_lehti01_18.jpg

NETTILEHTI 1/2018 (PDF)

 

1/2018

Arktiset Aromit ry:n hankkeessa lisätään luonnontuotteiden kytkentää matkailuun. Siksi olemme tähän lehteen koonneet taustatietoa luonnontuote- ja matkailualan kytkeytymisestä toisiinsa.  Tarkoituksena on antaa yrityksille ja hankkeille ideoita alan kehittämiseen ja yhteistyön lisäämiseen. 

HELMIKUU 1/2017 (PDF)

 

1/2017

Tämän nettilehden teemana on
luonnontuotealan kansainvälistyminen.
Käsittelemme lehdessä kansainvälistymistä
sekä elintarvike-, alkoholi-, kosmetiikka- että matkailualan kannalta.

Luonnontuotteet voidaan kytkeä eri tuote- ja palvelukokonaisuuksiin ja näin samansuuntaisella viestintä- ja markkinointityöllä parantaa suomalaisten tuotteiden ja palveluiden kysyntää maailmalla.

MARRASKUU 2/2014 (PDF)

 

2/2014

Lehdessä esitellään luonnontuotekaupan
tilannetta ja kehitysnäkymiä sekä alan uusimpia hankkeita, tutkimuksia ja tapahtumia.

HELMIKUU 1/2014 (PDF)

 

1/2014

Pääaiheena lehdessä luonnontuotealan
hankkeet ja tutkimukset


TOUKOKUU 1/2012 (PDF)

1/2012

Pääaiheena lehdessä luonnontuotteet matkailussa.