Arktiset Aromit ry, Kauppakatu 20 D, 89600 Suomussalmi
Kainuun luonnontuotealan nykytila ja tulevaisuus: kartoituksen tulokset
FT Anni Koskela, Arktiset Aromit ry
Marjoissa piilevä hyödyntämätön potentiaali
Riitta Puupponen-Pimiä, johtava tutkija, Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy
Asiakaslähtöinen tuotekehitys luonnontuotealalla
Pirkko Taskinen, perustaja, Lavango Oy
Impilinnan tuotekehityskeittiö ja osuuskunta yritysmuotona luonnontuotealalla
Mari Heikura,Osuuskunta Seppälän Impilinna
ruokaasuomesta.fi
Suoramyyntipalvelu, joka tuo lähiruoan myyjät ja ostajat yhteen osoitteeseen
Eero Kananen, toimitusjohtaja, LähiPro Oy
Luonnollisesti sinulle
Luonnonantimia ja keräilijäpalveluja
Jenni Kähkönen & Sanna Siikarla, Forest Foody
Järjestimme luonnontuotteiden viennistä kiinnostuneille yritysten edustajille workshop -tilaisuuden 18.5.2016 Helsingissä. Tilaisuudessa esiteltiin puolukan/viljellyn karpalon ja mustikan/viljellyn pensasmustikan kansainvälisen markkinointiviestinnän välisiä eroja sekä uusinta markkinointiviestintäteknologiaa.
Workshop tilaisuuden esitykset:
Hankkeen esittely >
- toiminnanjohtaja Simo Moisio, Arktiset Aromit ry
Suomalaisten metsämarjojen ja amerikkalaisen viljellyn pensasmustikan ja karpalon markkinointiviestinnän väliset erot >
- elintarvike-ekonomian yo Hanna Polvi, Helsingin yliopisto
Miehittämättömien ilma-alusten käyttö marjasadon ennustamiseen ja kartoittamiseen >
- dosentti Juhani Huovelin, Helsingin yliopisto/Isaware Oy
Miten Finpro voi tukea luonnontuotteiden vientiä >
- toimialajohtaja Esa Wrang, Food from Finland
How to export organic berries to China? >
- students Wang Yucong, Anna Maria Välitalo Helsinki University