Arktiset Aromit ry:n jäsenedut

Henkilöjäsenet:

• Asiantuntijat (esimerkiksi keruutuoteneuvojat ja -tarkastajat) saavat halutessaan tietonsa julkiseen asiantuntijarekisteriimme
  • Saavat tietoa luonnontuotealan uusimmista uutisista, yhdistyksen toiminnasta ja esimerkiksi uusista koulutusmateriaaleista hankekirjeen kautta
  • Pääsevät konkreettisesti vaikuttamaan ja osallistumaan päätöksentekoon esimerkiksi yhdistyksen kokouksissa

Asiantuntijarekisteriin liittyvä tietosuojaseloste

Asiantuntijarekisteri

Yritysjäsenet:

• Saavat tietonsa julkiseen yritysrekisteriimme
  • Saavat ilmaiseksi koulutusmateriaalejamme
  • Saavat ajantasaista tietoa luonnontuotealan uusimmista uutisista, yhdistyksen toiminnasta ja esimerkiksi uusista koulutusmateriaaleista hankekirjeen kautta
  • Saavat ajantasaista tietoa luonnontuotteiden markkinatilanteesta ja yhdistykselle tulleista tuotekyselyistä
  • Saavat alennuksen Suomen luontoyrittäjyysverkosto ry:n jäsenmaksusta. Katso tarkemmat tiedot https://www.aitoluonto.fi/yhdistys/jasenmaksut/

Uudistetulle yrityssivulle on lisätty karttahaku sekä hakusanoja.
Teillä on nyt myös mahdollisuus saada yritystietonne englanninkielisinä näkymään eri kieliversiosivuillamme. Lisäksi voitte lähettää yrityksenne toimintaan liittyvän kuva (mielellään vaakakuva) tietojenne yhteyteen. Kuvassa ei saa näkyä tuotemerkkejä, logoja, tms.
Kuvan voitte lähettää sähköpostilla: info(at)arktisetaromit.fi

Yritysrekisteri

Jäsenryhmät *
Henkilöjäsen, jäsenmaksu 30 €/vuosi.
Yritysjäsen, luonnontuoteliikevaihto alle 100 000 euroa, jäsenmaksu 100 €/vuosi.
Yritysjäsen, luonnontuoteliikevaihto 100 000 - 200 000 euroa, jäsenmaksu 250 €/vuosi.
Yritysjäsen, luonnontuoteliikevaihto 200 000 - 500 000 euroa, jäsenmaksu 500 €/vuosi.
Yritysjäsen, luonnontuoteliikevaihto 500 000 - 5 milj. euroa, jäsenmaksu 1 000 €/vuosi.
Yritysjäsen, luonnontuoteliikevaihto 5 - 10 milj. euroa, jäsenmaksu 2 000 €/vuosi.
Yritysjäsen, luonnontuoteliikevaihto yli 10 milj. euroa, jäsenmaksu 3 000 €/vuosi.
Yhteisöjäsen, keskusjärjestö, jäsenmaksu 500 €/vuosi.
Yhteisöjäsen, yhdistys tai muu yhteisö, jäsenmaksu 200 €/vuosi.
Yhteisöjäsen, oppilaitos/tutkimuslaitos, jäsenmaksu 300 €/vuosi.
Kunta tai kaupunki, alle 5 000 asukasta, jäsenmaksu 300 €/vuosi.
Kunta tai kaupunki, 5 000 - 20 000 asukasta, jäsenmaksu 500 €/vuosi.
Kunta tai kaupunki, yli 20 000 asukasta, jäsenmaksu 1 000 €/vuosi.
Kannattajajäsen, henkilö, kannatusmaksu 300 €/vuosi tai sopimuksen mukaan.
Kannattajajäsen, yritys, yhdistys tai muu yhteisö, kannatusmaksu 1 000 €/vuosi tai sopimuksen mukaan.

Liity jäseneksi

Jäsenmaksut sisältävät arvonlisäveroa 24 %
Arktiset Aromit ry laskuttaa jäsenmaksun.

Nimi *

Jäsenyys
Yksityishenkilö
Yritysjäsen

Yksityishenkilön tuottamat tuotteet tai palvelut:

Yritysjäseniä koskevia kysymyksiä:

Kertokaa lyhyesti yrityksestänne.

Mikäli haluatte yrityksestänne käytettävän eri nimeä englanninkielisessä tietopankissa, kertokaa englanninkielinen nimi tässä.

Kertokaa lyhyesti yrityksestänne ja sen tarjoamista palveluista englanninkielellä.

Lähetän kuvan yrityksestäni sähköpostiinne (birgitta.partanen(at)arktisetaromit.fi)
Kyllä
Minulla ei ole kuvaa, joten toivon Arktiset Aromit ry:n lisäävän jonkin luonnontuotekuvan yritykseni esittelykuvaksi

* Pakollinen kenttä